Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Урок па матэматыцы ў VI классе «Рашэнне ўраўненняў і практыка-арыентаваных задач»

   Адной з задач адукацыі з’яўляецца фарміраванне экалагічнай свядомасці. Гэта не толькі любоў і беражлівыя адносіны да ўсяго жывога, але і пачуццё асабістай адказнасці за тое, што адбываецца вакол, патрэба дзейнічаць. Матэматыка стварае ўмовы для развіцця ўмення даваць колькасную ацэнку стану прыродных аб'ектаў і з'яў, станоўчых і адмоўных наступстваў дзейнасці чалавека ў прыродным і сацыяльным асяроддзі. Тэкставыя задачы дазваляюць раскрыць пытанні аб асяроддзі пражывання, клопату пра яе, рацыянальным прыродакарыстанні, аднаўленні і прымнажэнні яе прыродных багаццяў. Кожны курс матэматыкі можа ўносіць ўклад у фарміраванне экалагічнай свядомасці. Найбольш спрыяльныя тэмы ў 5 класе: «натуральныя лікі», «дзесяткавыя дробы», «працэнты», у 6 класе: «прапорцыі», «станоўчыя і адмоўныя лікі», «дыяграмы».
   Экалагізацыя матэматыкі спрыяе атрыманню навучэнцамі ведаў аб навакольным свеце і яго экалагічных праблемах, ажыццяўляецца матывацыя вучэбнай дзейнасці навучэнцаў і рашэнне задач экалагічнага выхавання, фарміраванне ўяўлення аб ролі матэматыкі ў вырашэнні экалагічных праблем. Выхоўваецца інтэлектуальнае якасць асобы - кампетэнтнасць (уменне бачыць праблему, валодаць спосабамі рашэнні і дамагацца поспеху).
Новікава Н. І., настаўнік матэматыкі

Раздзелы сайта